Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Växt- och räkresa till Tyskland
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru Visa inläggAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kjell Fohrman Visa inläggEn SJÖjungfru kan ju knappast bli sjösjuk
Hehe en akvarist kan väl inte ha något emot o mata fiskar.Ha en trevlig tur nu o vi som är hemma väntar på foton o rapporter.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmy.VBG Visa inläggDu stavade fel, det stavas inte piller utan ÖÖl.
men det var ju längesen jag gick i skolan
Tur att det finns ÖÖLAgneta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Raskens Visa inläggFörstår inte hur jag kunde stava så fel
men det var ju längesen jag gick i skolan
Tur att det finns ÖÖLNemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est Bibendum
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru Visa inläggEn liten fråga bara. Det finns väl lakan och sån't på plats?. Hur det är med "sånt" vet jag däremot inte
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kjell Fohrman Visa inläggOm dom inte har blåst bort på hotellets klädstreck, eller om Stena båten behöver dom så segel när motorn pajar i värsta stormen så finns det säkert lakan i alla fall. Hur det är med "sånt" vet jag däremot inte
(sol och stiltje vill vi ha)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggDå får du nog åka med någon annan båt.
Vi kanske ska sätta en peng på vem som ulkar först?
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MagicFingers Visa inläggvad skall vi med olja till?... :/Agneta
Kommentera
Kommentera