Annorlunda fiskar !

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Malcus
    • June 2006
    • 555

    Ursprungligen postat av Aircut64
    hehehe för många här som håller på med nybörjar fiskar som guppys osv
    Tröttnade på de...låt oss säga...hmmm i höstas ^^ Blev en monsternörd redan då xD

    Attans! Jag måste fixa ett bord till mitt nya gigantiska kar, det ligger ute i vardagsrummet o dammar :'( Vill ju ha igång det med firrarna huuhuhuhuhhuhuhuhu :'(
    Kollat måttet på det än? Annars kommer jag o gör de på lördag!
    Vi får dra o köpa lite större fisk sen när de gått i gång..

    Kommentar

    • Aircut64
      • July 2007
      • 1207

      Ursprungligen postat av Malcus
      Kollat måttet på det än? Annars kommer jag o gör de på lördag!
      Vi får dra o köpa lite större fisk sen när de gått i gång..

      Japp det får vi allt ta o göra!
      Jag mätte det idag, hittade ett perfekt sideboard på blocket till det ! Håller på dealar med annonsören om det just nu ^^ Får se hur det går :3 .

      Kommentar

      • THE_DUDE
        • February 2004
        • 764

        hur stort kar har du skaffat aircut?
        http://mfksweden.forum24.se/mfksweden.html
        ETT LITET FORUM OM STORA FISKAR.

        Kommentar

        • Malcus
          • June 2006
          • 555

          Ursprungligen postat av THE_DUDE
          hur stort kar har du skaffat aircut?
          det är på 2,5 kubik!! ... ska va iaf. Säg måtten nu dååe! 4*1*0,6? 3*1*0,8? Hur som kommer de bli ett nice kar..

          Kommentar

          • Malcus
            • June 2006
            • 555

            Okej.. ja räknade på måtten ja fick av Aircut, o karet är på 3000liter isf. 4*1*0,75 L*D*H

            Kommentar

            • Amaro
              • January 2007
              • 1709

              Damn, det var inte lite det, 3000Liter. Malcus, akash får bjuda hem oss nån dag så tar vi ett dopp
              If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

              Kommentar

              • Malcus
                • June 2006
                • 555

                Ursprungligen postat av Amaro
                Damn, det var inte lite det, 3000Liter. Malcus, akash får bjuda hem oss nån dag så tar vi ett dopp
                Jag får dra dit när jag vill!! häähää.. ne men vi e lite av kompisar
                Ska bli grymt kul o se sen iaf.

                Kommentar

                • THE_DUDE
                  • February 2004
                  • 764

                  jävlar ja, hur ser det ut? är det helglas eller glasfiber eller vad? måste ha bilder på detta!
                  http://mfksweden.forum24.se/mfksweden.html
                  ETT LITET FORUM OM STORA FISKAR.

                  Kommentar

                  • Aircut64
                    • July 2007
                    • 1207

                    hehe ja ni får kika förbi någon gång ;P Men fan...Snakeheaden e ju död

                    Kommentar

                    • Amaro
                      • January 2007
                      • 1709

                      Malcus i know, akash berättade att ni e homies, han sa att du e 2 meter lång, har rött hår och utåtstående tänder

                      Dude, det ser nog helt galet ut alltså, aldrig hört att nån har 3000Liters kar i en vanlig lägenhet, mäktigt !

                      Aircut tror du zebran du köpte igår har något med dödsfallet att göra? den kanske jagade ihjäl din channa. Fixade du gömställen igår eller skippa du det?
                      If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

                      Kommentar

                      • Amaro
                        • January 2007
                        • 1709

                        vill bara dela med mig av ett svar på en fråga jag tyckte var helt suveränt.

                        Läs mitt svar: http://www.zoopet.com/forum/showthre...53#post1130453

                        If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

                        Kommentar

                        • oaken
                          • September 2006
                          • 901

                          Ursprungligen postat av Amaro
                          vill bara dela med mig av ett svar på en fråga jag tyckte var helt suveränt.

                          Läs mitt svar: http://www.zoopet.com/forum/showthre...53#post1130453

                          Var nog det mest pubertala svaret i tråden i alla fall

                          Kommentar

                          • Malcus
                            • June 2006
                            • 555

                            Ursprungligen postat av Amaro
                            Malcus i know, akash berättade att ni e homies, han sa att du e 2 meter lång, har rött hår och utåtstående tänder

                            Dude, det ser nog helt galet ut alltså, aldrig hört att nån har 3000Liters kar i en vanlig lägenhet, mäktigt !

                            Aircut tror du zebran du köpte igår har något med dödsfallet att göra? den kanske jagade ihjäl din channa. Fixade du gömställen igår eller skippa du det?
                            yes,.. verkligen hahahaha!!!

                            Måste vart tilapians fel.. eller om de va lite tidigt att introducera fiskarna i karet direkt så där.... Jag skulle väntat åtminståne ett par veckor, o sett till o gfå go balans i karet innan.

                            Kommentar

                            • Amaro
                              • January 2007
                              • 1709

                              hahaha skoja bara han sa aldrig så

                              joo det e riktigt synd det där. Men jag finner det riktigt tveksamt gällande att cikliden jagat ihjäl channan. Igår sa han att den bara var på koien, han nämnde inget om att den jaga channan.

                              Jag menar, ett kar på 3000Liter räcker gott och väl för en revirhävande ciklid. Sen nämnde han att den inte visar något tecken på att den biter fisken lr liknande, den jagade bara bort koien då den kom för nära, ett tecken på stress pga cikliden var nyintroducerad i karet. Den trodde säkert koien var ett hot och därför ryckte den till då koien kom för nära.

                              Riktigt skumt är det iallafall att just channan dog och inte koien som var den som blev jagad
                              If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

                              Kommentar

                              • tessilago
                                • July 2007
                                • 373

                                Aircut: Gah, fan vad tjatigt att du förlorade den!

                                Tänkte jag skulle slänga upp lite(!) nya bilder på mina annorlunda fiskar.
                                Bifogade filer
                                Administratör på http://www.rovfisk.se, forumet för rovfiskentusiaster.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...