Vad kan man begära?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Juni
    • February 2014
    • 613

    #16
    Nej jag har ju förstått att den inte är så lätt. Men vet nog inte riktigt på vilket sätt den är svår, vad händer med just Diskus som är svårarbetat? Har också hört att den inte är så svår om man har stabila värden och håller sig till samma spår, inte grejar och stör för mycket. Men där är jag tyvärr helt ovetande vad som gäller med Diskus. Har börjat läsa Bluewings tråd "Drömmen om diskus..." från sida 1, så jag sitter och antecknar viktiga steg. För en gång skull har jag tiden på min sida och kan vänta ut inköp mm tills jag har lite på fötterna. Sedan har jag ju ett ess i ärmen när det gäller inköp av större kar. Vilken man kan neka sin hustru under en tre dygns förlossning när hon kvidande ber om ett större akvarium? Så handskas man med en slempropp! (får se hur kaxig jag är när det gäller)
    Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      #17
      Japp av den tråden så lär du dig det mesta om vad som kan var kinkigt och inte...

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      Arbetssätt...