Tips på fiskar!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • axlsson
    • April 2013
    • 4

    Tips på fiskar!!!

    Hej jag har ett 300l akvarium med silver haj, spa fisk (gurra rufa tror jag dom heter) black ghost, och en mal dock tycker jag att det är lite dåligt med färger i akvariet. så jag behöver tips på fiskar som passar med dessa som har mer färg i sig. tack på förhand
  • HWH
    • March 2013
    • 2310

    #2
    OT: Använder du dina gurror?
    /Helena,
    Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

    Kommentar

    • Joakim Lundgren
      • August 2006
      • 631

      #3
      Silverhajar blir ju hyfsat stora. Hur många har du? Samt vad är det för mal?
      AKA: Lizardking

      Kommentar

      • axlsson
        • April 2013
        • 4

        #4
        Nej jag använder inte "gurrorna" till något antar att du syftar på "hudbehandling" jag har 5 silver hajar som ska i ett annat kar när dom har växt till sig. malen heter gibbiceps har jag för mig.

        Kommentar

        • axlsson
          • April 2013
          • 4

          #5
          silver hajen är inte större än 5cm och black ghosten är 6 cm ca

          Kommentar

          • Mumin
            • October 2007
            • 3837

            #6
            'Spafisken' heter Garra rufa.
            Fem silverhajar, en gibbiceps och en black ghost + då dessa Garra rufa, inte har du plats för fler fiskar i ett 300 liters!!
            För mycket är inte nog!
            Jag VILL ha en Elefantofon!!

            Kommentar

            • axlsson
              • April 2013
              • 4

              #7
              5 silverhajar en gibbiceps en black ghost och 4 garra rufa man ska alltså inte ha mer fisk i karet...

              Kommentar

              • Rebah
                • January 2012
                • 410

                #8
                Problemet är ju just att både silverhajar, black ghost och gibbiceps blir för stora för ditt kar, så går inte riktigt att rekommendera fler fiskar. Skaffar du ett större till dom så blir det lättare att hitta något färgglatt till 300L
                "The trees move... do you not see it?"

                Kommentar

                Arbetssätt...