Rödmunstetror och...?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kryddan803
    • July 2011
    • 241

    Rödmunstetror och...?

    Hejsan!
    Jag har då två rödmunstetror i ett 92-liters akvarium, och jag ska ha i fyra fullvuxna (ganska gamla) palettciklider i det akvariumet. Tror ni att rödmunstettrorna skulle klara sig tilsammans med paletterna? Har också möjlighet att flytta rödmunstetra-parettill A. ett 112-liters akvarium med tre ganska stora slöjstjärtar och en guld-/mässingsbarb eller B. till ett 54-liters akvarium tillsammans med tre vuxna guppyhonor, en kamphane, två halvvuxna guppyhanar, en platyhane och en neontetra.
    Var tror ni de skulle må och klara sig bäst? BEHÖVER SVAR SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT.

    MVH
    Stefanii
  • pikachu

    • December 2007
    • 1189

    #2
    Hallojsan!

    Om jag säger så här mycket, jag skulle aldrig äns överväga att ha fyra paletter (troligen två par) i ett akvarium på under 300-liter..

    Jag skulle inte äns tänka mig att ha ett par i ett akvarium på under 200 om jag skulle ha sällskap till dem..

    Du gör ju som du vill, men jag tror inte det kommer sluta väl oavsätt vilket av dina akvarium du slänger i dem i..

    MVH// Patrik
    PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

    Kommentar

    Arbetssätt...