Vad gör mina silverhajar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Modden
    • March 2011
    • 5

    Vad gör mina silverhajar?

    Ja, vad gör mina silverhajar?
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Låt mig gissa att du nyss har matat när du filmar? Jag har också sett det beteendet, främst precis efter matningarna. Förmodligen är det nå´n sorts kamp, om maten.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Modden
      • March 2011
      • 5

      #3
      Ursprungligen postat av Animaniac
      Låt mig gissa att du nyss har matat när du filmar? Jag har också sett det beteendet, främst precis efter matningarna. Förmodligen är det nå´n sorts kamp, om maten.
      Det stämmer bra det. Dom är alldeles för unga för att leka så det har jag uteslutit.

      Kommentar

      • MrH
        • October 2010
        • 2825

        #4
        jag skulle säga att dom bestämmer rangordningen, mina gjorde ofta sådär.
        ska tydligen vara beteendet för att bestämma vem som är bossen.

        men ja kan ha fel, dock tycker ja det ser ut som det.
        i kombination att dom bråkar lite om maten
        MrH ---> 175L SA kub

        Kommentar

        • pikachu

          • December 2007
          • 1189

          #5
          De bråkar om rangordningen då de fått en hel del energie från maten och passar då på att göra upp om det och det kommer fortsätta till dess den är helt fastställd..
          PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

          Kommentar

          • Modden
            • March 2011
            • 5

            #6
            Det har nu gått en tid sen jag skrev detta och det kan ligga en del sanning i det. Den som nu är störst är den som dom andra följer i akvariet och den är även en av dom som knuffades på filmen.

            Kommentar

            Arbetssätt...