Skygga fiskar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • undervatten
    • April 2010
    • 137

    #16
    Ursprungligen postat av BalleValle
    Märkte i morse när jag skulle äta frukost, efter att jag hade duschat (annars brukar jag alltid springa runt med min skrik-baby-rosa morgonrock), och satte mig vid bordet med en mörk T-shirt, så stack alla, och vägrade komma fram, inte ens för lite mat! Så, det verkar som att jag hädanefter kommer få ha på mig den där rosa morgonrocken...
    Intressant
    Det verkar faktiskt som om fiskar kan se skillnad på personer (iaf ciklider och ándra smarta fiskar, inte levandefödare )
    Mina eldbuksciklider är rädda för alla utom mig av nån anledning. De vet väl att jag är den där som kommer med maten
    10 st med alla olika sorters fiskar.
    Jag kör med såna där pansarlimosiner!
    Tumregel: Man har aldrig för många akvarier

    Kommentar

    • BalleValle
      • May 2010
      • 57

      #17
      Ursprungligen postat av undervatten
      Intressant
      Det verkar faktiskt som om fiskar kan se skillnad på personer (iaf ciklider och ándra smarta fiskar, inte levandefödare )
      Mina eldbuksciklider är rädda för alla utom mig av nån anledning. De vet väl att jag är den där som kommer med maten
      De har väl vant sig med att det kommer en rosaklädd jätte och stirrar på dem!! Monsterfiskar! (kan meddela att det inte hjälpte att jag fick fnatt, och möblerade om halva karet tidigare denna kväll... det värsta är väl att jag aldrig kommer att bli nöjde med själva utseendet i detta... kom ihåg: limma fast all större inredning i glasbotten hädanefter!!)
      BS!!! "Readers discretion, is advised" (eller vad de nu än säger, där borta i Amerikat)

      Kommentar

      Arbetssätt...