Fisk köp

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Constantine
    • September 2009
    • 431

    Fisk köp

    Tjenis gott golk.

    Det är så här att mina sista platy yngel har precis flyttat ut och det känns ganska tomt i mitt kar just nu så jag undra med min nuvarande besättning om någon kan ge mig något tips till ett fisk köp, vill helst att de ska va från Sydamerika och helst ingen tetra för de lär ju inte kara sig länge


    Några bra tips, finns endel dvärciklider men jag tvekar rätt mycket då de skulle konkurrera med paletterna.


    Tack på förhand.

    PS: vet inte om denna tråd hamna rätt men what ever
    450L: 2st Scalare + 17st Corydoras aeneus + 10st Corydoras paleatus + 10st Rosentetror
    170L yngel kar: 4st Corydoras aeneus yngel, 2st .Ancistrus + X-antal yngel
  • pikachu

    • December 2007
    • 1189

    #2
    Om det är till 112l karet skulle jag säga att du inte ska tillsätta något alls och helst ta bort skalarerna...

    Sorry om jag gör dig besviken...
    PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

    Kommentar

    • Constantine
      • September 2009
      • 431

      #3
      Ursprungligen postat av pikachu
      Om det är till 112l karet skulle jag säga att du inte ska tillsätta något alls och helst ta bort skalarerna...

      Sorry om jag gör dig besviken...

      Hehe jo jag vet det med skalarna men de är fortfarande rätt små och jag ska när som helst köpa ett nytt mycket större kar, ska bara komma till skott

      Hinner jag inte köpa ett nytt tills de blir för stora så ska jag flytta dem till jobb akvariet i några veckor

      Men jag ångra mig, köpte nya lysrör istället
      450L: 2st Scalare + 17st Corydoras aeneus + 10st Corydoras paleatus + 10st Rosentetror
      170L yngel kar: 4st Corydoras aeneus yngel, 2st .Ancistrus + X-antal yngel

      Kommentar

      Arbetssätt...