Fakta om Jack Dempsey?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • perfetto
    • March 2008
    • 1593

    #16
    Ursprungligen postat av Micke_A
    Om de två ljusa är mindre och lite rundare, så är det nog honor.

    Du bör nog mata i vilket fall, att du säger att siameserna är trådsmala tyder ju på att det inte finns så mycket alger att de kan klara sig på det.
    - Siameserna är bara 3 cm långa ungefär och alltså yngel. De är trådsmala som yngel och har inte varit i min balja mer än två dagar ännu : )

    Har inte sett dem äta av algerna ännu dock....hoppas de sätter igång med det.

    Kommentar

    • NIC
      • January 2008
      • 5121

      #17
      Inte helt säkert att du har varken siameser eller zebrayngel kvar snart...

      http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

      Kommentar

      • Johan0201
        • June 2007
        • 708

        #18
        Själv har jag ett par jd i mitt 540 liters kar och har Aldrig haft problem med att de varit aggresiva, förstört växter eller bökat rundor
        1* 540 liter med SA/CA ciklider
        9* 70 liter odlingskar, sällskapsfiskar,ancistrus mm

        www.tvspel.ifokus.se

        Kommentar

        • perfetto
          • March 2008
          • 1593

          #19
          Ursprungligen postat av NIC
          Inte helt säkert att du har varken siameser eller zebrayngel kvar snart...
          - Är de så pass roviga alltså? I nuläget är de max fem centimeter...växer de snabbt? (snabbare än Siameserna och Zebracikliden?)

          Kommentar

          • perfetto
            • March 2008
            • 1593

            #20
            Ursprungligen postat av Jojja_
            Själv har jag ett par jd i mitt 540 liters kar och har Aldrig haft problem med att de varit aggresiva, förstört växter eller bökat rundor
            - Det låter hoppgingivande, men erfarenheterna har tydligen varit olika när det gäller JD´s.

            Kommentar

            • NIC
              • January 2008
              • 5121

              #21
              Ursprungligen postat av perfetto
              - Är de så pass roviga alltså? I nuläget är de max fem centimeter...växer de snabbt? (snabbare än Siameserna och Zebracikliden?)
              Nja, är de inte större än så så kanske de andra kommer klara sig.
              Min ena på ca. 15 cm knep en svärdbärarhona på ca 5-6 cm, tog en hel dag innan den svaldes ordentligt..

              http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

              Kommentar

              Arbetssätt...