Är detta f....

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ancristus <3
    • July 2009
    • 277

    Är detta f....

    Är detta för mycket fisk i ett 65 liters?


    Underhållare:
    10st NeonTetror
    3st Platy

    Ev lite Guppy om det finns plats!



    Städare:

    1st Ancristus (Hamnar i större kar när den har växt till sig)
    3st Cyodras AlbinoPansarmal
    3st Otolincus Randig

    Om det finns plats så vill jag skafa en:

    Pitbull pleco, Pitbull mal, LDA25
    Vet ej om man kan ha en eller om dom ska vara i stim ,nån som kan svara på det?


    I China och Ost Indjen hålles den tam i husen. Och hafwa de den framme i rummen i stora Porcellains kärl, då de lägga lite gräs åfwan på wattnet till skuga, och går då fisken der. Och när solen skinner på honom lyser den rätt wakert.- Carl Von Linné

  • Zoooophie
    • April 2009
    • 163

    #2
    Ursprungligen postat av Ancristus <3

    Städare:

    1st Ancristus (Hamnar i större kar när den har växt till sig)
    3st Cyodras AlbinoPansarmal
    3st Otolincus Randig

    Om det finns plats så vill jag skafa en:

    Pitbull pleco, Pitbull mal, LDA25
    Vet ej om man kan ha en eller om dom ska vara i stim ,nån som kan svara på det?

    Känns lite kaka på kaka med alla dessa städare. Pitbull skall helst vara flera stycken och ancistrusen är lite tuff mot pitbullen (ur egen erfarenhet, lägg hellre ancitrusen i det stora karet med en gång) kan tänka mig detsamma med Otolincus att de inte e lika tuffa som ancitrus.

    Men några pitbul och några Otolincus borde trivas ihop attityd och storleksmässigt. Sen i personligt tycke ta tetrorna och endlers så blir det en grann blandning
    (\__/)
    (O.o )
    (> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Kommentar

    • Ancristus <3
      • July 2009
      • 277

      #3
      Okej tack för svaret!
      I China och Ost Indjen hålles den tam i husen. Och hafwa de den framme i rummen i stora Porcellains kärl, då de lägga lite gräs åfwan på wattnet till skuga, och går då fisken der. Och när solen skinner på honom lyser den rätt wakert.- Carl Von Linné

      Kommentar

      • Ancristus <3
        • July 2009
        • 277

        #4
        Jag ska ha:

        12st Neontetror
        3-6st AlbinopansarMalar
        1st Ancristus
        6st Platy är det för mycket?
        I China och Ost Indjen hålles den tam i husen. Och hafwa de den framme i rummen i stora Porcellains kärl, då de lägga lite gräs åfwan på wattnet till skuga, och går då fisken der. Och när solen skinner på honom lyser den rätt wakert.- Carl Von Linné

        Kommentar

        • wallström
          • March 2009
          • 1092

          #5
          Ursprungligen postat av Ancristus <3
          Jag ska ha:

          12st Neontetror
          3-6st AlbinopansarMalar
          1st Ancristus
          6st Platy är det för mycket?
          själv skulle jag skippa platys och ta någon mindre levandefödare typ Endlers eller guppy.
          iallafall 5 st corydoras.
          och om jag var du så skulle jag skippa ancistrusen och ta några otocinclus istället.

          MVH Emil
          Emil

          Kommentar

          Arbetssätt...