Vanlig Ancistrus?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mobster
    • June 2008
    • 506

    #31
    Bumpar upp den här ifall någon skulle få en snilleblixt och komma fram till att de vet vad det är :P

    Kommentar

    • Mobster
      • June 2008
      • 506

      #32
      Litet möjligt genombrott...köpte idag på Bollmora-auktionen 2 ancistrus som ser ut precis som denna (min förra har blivit rundare om nosen) och de gick under Leucostictus, vad skulle malfolket säga om det? möjligt att denna är det? kan ju ha varit att de jag köpte nu som leucostictus är stressade/rädda så de har ovanlig färg men de är till mönster och färg så gott som på pricken lik :P

      heh, läste precis "Fish sold under the name Ancistrus leucostictus is almost certainly misidentified, as French Guyana where this fish is native isn't exporting fish for aquatic trade, and hasn't been for several years." på Planetcatfish

      men ja, får iaf hoppas att jag lyckas hitta en partner även om jag inte får reda på precis vad det är...
      Senast redigerad av Mobster; 27 September 2008, 18:15.

      Kommentar

      • Passat
        • February 2008
        • 611

        #33
        Ursprungligen postat av Mobster
        Skulle nästan trott att folk skulle kommentera att den bakom är finare isåfall
        Vad är det för en sort mal som är bakom? Jag kollade på dessa bilder och den påminner om en mal som jag har. Men jag har ingen aning om vad det är för sort.
        240L SA
        70L
        54L

        Kommentar

        • Mobster
          • June 2008
          • 506

          #34
          Lda01/l169 dock finns det en hel del som är väldigt lika...den som är bakom där är samma som på min Avatar

          Kommentar

          Arbetssätt...