Japansk zebra finns sån?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lottie350
    • July 2007
    • 151

    Japansk zebra finns sån?

    Finns det någon fisk som heter japansk zebra? Det är någon som har svarat på min annons om mina fiskar och ville byta mot en sådan men jag har aldrig hört talats om det namnet.
    Någon annan som vet?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Jag har aldrig hört talas om någon sådan
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Nina82
      • January 2008
      • 6610

      #3
      Googlade precis på det men hittade ingenting. Så det är nog vanlig Zebraciklid.
      12L 12L 24L 24L 24L 24L
      38L 54L 54L 63L 450L

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Kanske ett handelsnamn på en randig papegojciklid (mer eller mindre en missbildad barred midas förmodligen), de är väl skapade där borta i öst?
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Lottie350
          • July 2007
          • 151

          #5
          Jag håller på att försöka få bort mina zebror och har lagt ut annons på både blocket och eniro och den här personen svarade.
          Hon skrev att den är ovanlig och hennes pappa hade köpt den för 5 år sedan för 5 tusen. Lite tveksam om ja ska tro på det.. Personen låter inte gammal heller..

          Kommentar

          • Nina82
            • January 2008
            • 6610

            #6
            Ursprungligen postat av Lottie350
            Jag håller på att försöka få bort mina zebror och har lagt ut annons på både blocket och eniro och den här personen svarade.
            Hon skrev att den är ovanlig och hennes pappa hade köpt den för 5 år sedan för 5 tusen. Lite tveksam om ja ska tro på det.. Personen låter inte gammal heller..
            Be henne maila foton på den och jämför själv. Tänk bara på att inte lägga bilder här som inte du själv har fotat om du inte har hennes tillstånd vill säga.
            12L 12L 24L 24L 24L 24L
            38L 54L 54L 63L 450L

            Kommentar

            • Lottie350
              • July 2007
              • 151

              #7
              Jag frågade om hon hade något foto och hon hade inte det och ingen kamera.Så ja är lite tveksam på människan

              Kommentar

              • Nina82
                • January 2008
                • 6610

                #8
                Ursprungligen postat av Lottie350
                Jag frågade om hon hade något foto och hon hade inte det och ingen kamera.Så ja är lite tveksam på människan
                Jag hade nog sagt att vill hon ha fiskarna får hon köpa dom och att du inte tar några fiskar i utbyte. Vad ska du med hennes 5årige låtsasfisk till
                12L 12L 24L 24L 24L 24L
                38L 54L 54L 63L 450L

                Kommentar

                • Lottie350
                  • July 2007
                  • 151

                  #9
                  Jo jag skrev nyss att ville hon ha dom fick hon köpa dom

                  Kommentar

                  Arbetssätt...