Svart fisk m. röda fenor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Naugthy
    • February 2008
    • 531

    Svart fisk m. röda fenor

    Hej jag har en fisk som är svart/mörkbrun och har röda fenor, mkt vacker ca. 1dm lång, men jag vet inte vad den heter, trodde den hette regnbågshaj men det var tydligen fel.
    "I don´t need to be careful, because I have a gun." Homer Simpson
    "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Nalle Puh
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    Det låter annars som att det är en regnbågshaj... Fisken på zoopets bild är antingen skräckslagen eller död; så där ljus är den inte i verkligheten, utan snarare chokladbrun, så om det bara är det som skiljer är nog saken klar...
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • danneregner
      • October 2006
      • 1347

      #3
      ja fisken på de fotot ser ju ut att vara död. hade regnbågshaj en gång, verkar vara exakt den på din berskrivning.
      Diskus

      Kommentar

      • Naugthy
        • February 2008
        • 531

        #4
        mm det måste vara den, men det står att hanen har en söm vid stjärtfenan. Hur ser den ut?
        "I don´t need to be careful, because I have a gun." Homer Simpson
        "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Nalle Puh

        Kommentar

        • Azur
          • March 2003
          • 12946

          #5
          De menar den svarta fläcken vid basen på stjärtfenan som syns på t.ex. Zoopets bild.
          Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

          Kommentar

          Arbetssätt...