vad är nu detta ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • evilsteken
    • November 2007
    • 106

    vad är nu detta ?



    någon slags barb ?
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    Först trodde jag det var killen som bor i ett hus gjort kartong och presenningar i skogen bakom universitetet och skriker åt folk som går förbi, men jag tror det är Shane McGowan.

    Eller menade du fisken?
    Tyvärr, kan inte se tillräckligt med detaljer för att kunna säga vad det är för något.
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • evilsteken
      • November 2007
      • 106

      #3
      Ursprungligen postat av Azur
      Först trodde jag det var killen som bor i ett hus gjort kartong och presenningar i skogen bakom universitetet och skriker åt folk som går förbi, men jag tror det är Shane McGowan.

      Eller menade du fisken?
      Tyvärr, kan inte se tillräckligt med detaljer för att kunna säga vad det är för något.

      jo shane är identifierad men jag misstänker att det är staniolbarber som blir circus 35 cm så 160 liter kan bli jävligt tight

      Kommentar

      • Azur
        • March 2003
        • 12946

        #4
        Fullt tänkbart, men jag kan inte från den bilden ens säkert säga att det är barber. Unga stanniolbarber har rödaktiga fenor, ofta med svart framkant på stjärtfenan, kolla om dina har det.
        Senast redigerad av Azur; 10 December 2007, 19:36.
        Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

        Kommentar

        Arbetssätt...