Vilken fisk är denna person :) ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mamma Mia
    • December 2004
    • 2504

    #16
    Vilken helt OTROLIG fisk! Stjärtfenan ser ju ut som kanten på en sån där dubbel pizza... undrar om någon har lyckats odla dem i fångenskap? Naturen är fantastisk
    Always look at the bright side of life

    Kommentar

    • erikthur
      • March 2004
      • 9953

      #17
      Det rör sej om en flera ton stor pelagiskt levande saltvattensfisk så svaret på din fråga är rimligen ett nej.
      Killies is a lifetime passion

      Kommentar

      • Mamma Mia
        • December 2004
        • 2504

        #18
        Jag tänkte förstås på något större offentligt akvarium...
        Always look at the bright side of life

        Kommentar

        • Aircut64
          • July 2007
          • 1207

          #19
          Alltså jag vågar inte ens gissa priset på denna fisk ^^ Lär kosta MycKET

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #20
            De säljs förmodligen inte ens. Men säker kan man ju aldrig vara, kolla bara på t.ex paroonhajen Det är heller ingen söt liten guppy, men säljs som akvariefisk i alla fall. Klumpfiskens eventuella pris är ointressant, eftersom den inte funkar som akvariefisk, annat än i offentliga akvarier. Även där är den nog rätt malplacerad, eftersom den är pelagisk. Det såg faktiskt onaturligt ut på filmen, när den bara kunde simma runt, runt. Det är ju en fisk som är gjord för att simma rakt fram långa sträckor. Akvariet kunde åtminstone ha varit mer avlångt.
            Senast redigerad av Shepard; 23 September 2007, 13:41.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Aircut64
              • July 2007
              • 1207

              #21
              Sant Micke_A ^^

              Kommentar

              Arbetssätt...