svart haj????

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • seki
    • May 2006
    • 6

    svart haj????

    hej jag har köpt en fisk som heter svart haj men jag hittar inte den i arkivet här på zoopet skulle gärna läsa lite om arbetsinstruktionerna tacksam för alla svar

    ps. ville också lägga ut en bild men vet ej hur man gör ha de

    mvh Seki
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Morulius (labeo) chrysophekadion, släkting till regnbågshajen och eldstjärten, blir ca 60 cm, och kan bli aggressiv, särskilt mot artfränder. Behöver tydligen en del växtföda.

    En så´n här?


    Tror man måste vara guldmedlem för att lägga upp bilder. Men är du medlem på zoonen t.ex, kan du lägga upp bilden där, och länka till den.
    Senast redigerad av Shepard; 17 July 2007, 13:17.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • seki
      • May 2006
      • 6

      #3
      tack för svaret

      Kommentar

      • jimmyas
        • March 2006
        • 65

        #4
        Ursprungligen postat av Micke_A
        Morulius (labeo) chrysophekadion, släkting till regnbågshajen och eldstjärten, blir ca 60 cm, och kan bli aggressiv, särskilt mot artfränder. Behöver tydligen en del växtföda.

        En så´n här?


        Tror man måste vara guldmedlem för att lägga upp bilder. Men är du medlem på zoonen t.ex, kan du lägga upp bilden där, och länka till den.
        skulle nog säga att den blir agressiv
        --------------------------------------------------------------------------
        jag gillar bara små och snälla fiskar


        http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=7672

        Kommentar

        Arbetssätt...