vilka fiskar e i videon???hjälp

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Intercepter
    • January 2006
    • 962

    vilka fiskar e i videon???hjälp

    vet neon o pansarmal vad är det mera nån typs gurami men vet ej vad och barber som jag inte vet vad det e liknar tigerbarb sen de orange har jag ingen aning alls och de lilla med delade fenor som ett v vet jag ej heller cikliderna liknar eldbuk lite men det e det inte nån förslag ???

  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    De röda fiskarna ser ut som mässingsbarber.
    De tre gulaktiga guramierna är den gula formen av blå gurami (se under 'guldgurami' i zoopets artlista).

    Tyckte jag såg en pandabarb skymta förbi som hastigast också. Kan ha varit en purpurhuvudsbarb också, kan inte säga.

    Jag kan inte säkert identifiera cikliden (blåciklid kanske?), eller den mystiska fisken med de långa fenstrålarna (verkar för stor för att vara Iriatherina werneri?).
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • Watermelon
      • November 2005
      • 140

      #3
      Ursprungligen postat av Intercepter
      vet neon o pansarmal vad är det mera nån typs gurami men vet ej vad och barber som jag inte vet vad det e liknar tigerbarb sen de orange har jag ingen aning alls och de lilla med delade fenor som ett v vet jag ej heller cikliderna liknar eldbuk lite men det e det inte nån förslag ???

      http://www.dailymotion.com/Intercepter1/video/80674
      Guldgurami måste det vara.
      110 Liters Fisksoppa, vill och ska renovera fiskbeståndet nån gång...
      Ancistrus, Fläckig Pansarmal, Platy, Endlers Guppy, Kopparbarb, Ampullaria, Afrikansk Jättefilterräka

      20 Liters Räkkar
      Två CR (ska införskaffas fler) och en körsbärsräka som har fått flytta från stora akvariet.

      Kommentar

      Arbetssätt...