Vad heter denna fisk???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hassegu
    • August 2005
    • 62

    Vad heter denna fisk???

    Kompisen har skaffat ett 700 liters akvarium där denna individ simmar omkring. Någon vänlig själ som kan artbestämma den?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Är väl en vanlig hantel - under inga omständigheter en afrikansk ciklid och flyttar därför inlägget bort från den kategorin.
    Använd hellre kategorin "Vilken fisk är detta" när du inte har en susning vad det är. Om du lägger in frågan i fel kategori - som nu - så skall den ju egentligen deletas och det är ju onödigt.
    Risken är väl också stor att de som det något amerikanska ciklider inte tittar i kategorin afrikanska ciklider vilket minskar chansen ytterligare att få rätt svar.
    Senast redigerad av Kjell Fohrman; 25 December 2005, 11:18.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • hassegu
      • August 2005
      • 62

      #3
      Ok Tack. Ursäkta "felplaceringen" men det enda jag fick veta var att det var en afrikansk ciklid...svårt att placera den någon annanstans då.....!

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        svårt att placera den någon annanstans då.....!
        '
        Kategorin "Vilken fisk är detta" låter väl som en rätt passande kategori eller hur
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • hassegu
          • August 2005
          • 62

          #5
          He he -nu är det svårt att skylla ifrån sig om man lägger den fel!
          Trevlig helg!

          Kommentar

          Arbetssätt...