Apistogramma?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #46
    Ursprungligen postat av Marten64
    Fint, tack för bilderna! Tuff tjej.
    Ja, yngelvårdande Apistogrammahonor är väl rent allmänt kända för att vara små men tuffa

    Vet dock inte än hur många honor respektive hanar jag har, alla 6 är fortfarande ungefär lika stora, och har liknande färg och teckning.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #47
      En liten update (trots att det inte finns så mycket att uppdatera), ifall nå'n fortfarande minns den här tråden, hade nästan glömt av den själv...
      Två av dem strök med, men köpte för ett tag se'n de två sista han hade kvar i butiken, så nu är de 6 igen. De är numera flyttade till ett annat kar, med Endlers, Hyphessobrycon alechys, Corydoras panda, och Hypancistrus sp. "L028". De har knappt vuxit nå'nting, och alla 6 är fortfarande ungefär lika stora, med mer eller mindre samma färger som på bilderna. Kan alltså inte se några direkta könsskillnader än.
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        #48
        Ursprungligen postat av Shepard
        En liten update (trots att det inte finns så mycket att uppdatera), ifall nå'n fortfarande minns den här tråden, hade nästan glömt av den själv...
        Två av dem strök med, men köpte för ett tag se'n de två sista han hade kvar i butiken, så nu är de 6 igen. De är numera flyttade till ett annat kar, med Endlers, Hyphessobrycon alechys, Corydoras panda, och Hypancistrus sp. "L028". De har knappt vuxit nå'nting, och alla 6 är fortfarande ungefär lika stora, med mer eller mindre samma färger som på bilderna. Kan alltså inte se några direkta könsskillnader än.
        Alltså Shepard, hur många apisar har du - och vilken storlek på karet?

        //Inger

        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #49
          Ursprungligen postat av Inger H

          Alltså Shepard, hur många apisar har du - och vilken storlek på karet?

          //Inger
          De är 6 stycken, och går numera i ett 100-liters.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            #50
            Ursprungligen postat av Shepard

            De är 6 stycken, och går numera i ett 100-liters.
            Ok.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              #51
              Japp
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #52
                Så här ser de ut nu.
                Bifogade filer
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                Arbetssätt...