Tripp till Universeum resulterade i...?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PlatyYngel
    • January 2006
    • 1105

    Tripp till Universeum resulterade i...?

    Hej igen efter ett väldigt långt uppehåll

    Var på universeum igår, och fick mitt i min besvikelse över hur deras tropiska sötvattenkar är befolkade syn på denna filuren:



    Det fanns tyvärr ingen beskrivning på denna, och efter att ha sökt igenom artlistorna här på zoopet står jag kvar där jag var innan, så min fråga är om någon här känner igen arten?
    / Marcus
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Det är en chokladciklid



    Tre av bilderna i artbeskrivningen är för övrigt mina
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • PlatyYngel
      • January 2006
      • 1105

      #3
      Där är dom ju! Kanonfin fisk, och jättesnygga bilder!! Då kanske jag kan anta att du har erfarenhet av dessa? Planeringen för den snara framtiden som innefattar ett eventuellt uppköp i utrustningen kan kanske innefatta denna så det vore intressant att höra hur du isf har upplevt dem Den allmänna beskrivningen stämmer ju inte alltid
      / Marcus

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Japp, det är en av mina favoritciklider En ganska lugn, om än också ganska storvuxen art. Har upplevt den som rätt lättlekt. Som sagt så är den ganska lugn av sig, och har en viss elegans, trots sin storlek och form.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        Arbetssätt...