Nån som vet vad detta är för fiskar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pytte86
    • November 2007
    • 158

    Nån som vet vad detta är för fiskar?

    Köpte idag ett fisk par och han sa att dom hette G Maco, men jag lyckas inte hitta nått om dom genom de namnet så det kanske finns någon här som har lite bättre koll?

  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Han har så´na i "min" butik också, och jag tyckte de såg mysko ut, nästan som en korsning mellan nå´n Vieja och Amphilophus labiatus/citrinellum, men nu kommer jag inte ihåg vad han sa att de hette.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Pytte86
      • November 2007
      • 158

      #3
      Ursprungligen postat av Animaniac
      Han har så´na i "min" butik också, och jag tyckte de såg mysko ut, nästan som en korsning mellan nå´n Vieja och Amphilophus labiatus/citrinellum, men nu kommer jag inte ihåg vad han sa att de hette.

      var det möjligtvis på trop akvariefisk import? =)

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Ursprungligen postat av Pytte86
        var det möjligtvis på trop akvariefisk import? =)
        Japp
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Pytte86
          • November 2007
          • 158

          #5
          Ursprungligen postat av Animaniac
          Japp
          Det var där jag köpte dessa idag

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Ok Vad skulle G stå för? Minns som sagt inte vad han sa att de hette
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Pytte86
              • November 2007
              • 158

              #7
              Ursprungligen postat av Animaniac
              Ok Vad skulle G stå för? Minns som sagt inte vad han sa att de hette
              Det är det jag inte heller kommer ihåg, fick med mig lappen som satt på akvariet dom gick i så att jag skulle kunna hitta mera info om dom. Men det står bara vit g maco på den.

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #8
                Hehe, ja, det är ju lite vagt, men hittar du inget om du söker på maco? Han är kunnig, men stavningen på lapparna där är väl inte alltid helt rätt
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • Pytte86
                  • November 2007
                  • 158

                  #9
                  Ursprungligen postat av Animaniac
                  Hehe, ja, det är ju lite vagt, men hittar du inget om du söker på maco? Han är kunnig, men stavningen på lapparna där är väl inte alltid helt rätt
                  Nej lyckas inte hitta nånting alls =/

                  Kommentar

                  • Shepard

                    • March 2003
                    • 13992

                    #10
                    Ok, tja, det är ju en fisk jag aldrig sett förr. Den är nog rätt ovanlig.
                    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                    Min profil
                    Mitt galleri

                    Kommentar

                    Arbetssätt...