vilka labeotropheus är detta?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mia84
    • December 2010
    • 70

    vilka labeotropheus är detta?

    Hejsan!

    Jag har nu under en tid försökt komma underfund med vad dessa två är för art... det är nog rätt så självklart att det är labeotropheus men är det fuelleborni eller trewavsae, eller rent av en av varge? Det är några på ett annat forum (domkanske "bor" här med) som har försökt hjälpa mig, men man kommer tyvärr inte så långt
    jag har fått höra att iaf den blå kan vara båda.
    Och jag hittade en länk till en bild som påminner välldigt mycket om den "prickiga" OB´n och då stog det "katale"? (fuelleborni) men kan det stämma?
    Det är lite frustrerande att dessa två är dom enda här hemma jag inte har en susning om och skulle tycka att det är otroligt roligt om någon kan berätta vad det är!

    MVH //
    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1280.jpg
Visningar: 1
Storlek: 44,7 KB
ID: 2181844 Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1343.JPG
Visningar: 1
Storlek: 156,1 KB
ID: 2181845 Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1651.JPG
Visningar: 1
Storlek: 43,7 KB
ID: 2181846 Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1650.JPG
Visningar: 1
Storlek: 172,7 KB
ID: 2181847
    http://mizan3.bloggsida.se
  • malavi
    • December 2007
    • 396

    #2
    Tycker det ser ut som trewavasae
    Mvh Daniel

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      #3
      Jag tror också det är trewavasae, jag tycker att fuelleborni verkar högre i kroppen. OB finns väl inom flera lokalvarianter, tror jag.



      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • mia84
        • December 2010
        • 70

        #4
        Tackar då är det nu flest personer som tror på trewavsae, så det får nog bli uteslutningsmetoden *S*
        ja OB och MC ska välla finnas inom alla varianter på dessa tror jag..... sj ser jag tyvärr ingen skillnad mellan dessa 2 arter (länkarna) då båda är så lik varandra och på olika avstånd. det blir lite vinklat hehe :P
        http://mizan3.bloggsida.se

        Kommentar

        Arbetssätt...