Hjälp med att identifiera mal

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nitzer
    • October 2007
    • 8

    Hjälp med att identifiera mal

    Hejsan

    Jag undrar ifall någon vet vad denna mal heter. I affären så stod det något med "panda....". Men jag kommer inte ihåg resten. Dom är ganska flitiga iallafall. Jag bifogar en bild.

    Tack på förhand
    Ola
    Bifogade filer
  • Marnat
    • November 2009
    • 2012

    #2
    ser ut som en panda garra, har ingen aning om latinskt namn dock
    \\54L Apistos//
    \\234L SA//
    MVH Marcus

    Kommentar

    • Marnat
      • November 2009
      • 2012

      #3


      där hittar du lite info om dem
      \\54L Apistos//
      \\234L SA//
      MVH Marcus

      Kommentar

      • Azur
        • March 2003
        • 12946

        #4
        Garra flavatra.
        Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

        Kommentar

        • Nitzer
          • October 2007
          • 8

          #5
          Tack så mycket för hjälpen

          Mvh
          Ola

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Ingen mal för övrigt
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • akvavirum

              #7
              The Panda Garra is an ornate sucker-mouth loach. Like its namesake the panda, the Panda Garra features broad, alternating bands of light and dark coloration. Its unique markings are highlighted with diamond-shaped scale patterns and hints of red coloration in its fins. Due to its unusual markings and peaceful nature, the Panda Garra makes a great addition to well-filtered aquariums 30 gallons and larger.
              In the wild, the Panda Garra inhabits well-oxygenated, fast-flowing streams. The addition of a powerhead or the use of a slightly oversized filter will increase filtration and water movement to help recreate natural conditions. While its sucker-like mouth may suggest the Panda Garra is a scavenger or algae-eater, it is crucial not to restrict its diet solely on available algae or food debris. Panda Garras are omnivorous and their diet should consist of prepared algae flake food or algae tablets as well as frozen or freeze-dried foods. The occasional addition of bloodworms or tubifex worms provides a nutritionally balanced and varied diet.

              Kommentar

              Arbetssätt...