Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Vad är detta för malar?

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Vad är detta för malar?

Hejsan.

jag har köpt 4 st malar privat och säljaren vet inte vilka det var och jag skulle gärna vilja veta det.

Tacksam för hjälp.

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk
    Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

Ancistrus (troligtvis akvariestam).
    Haninge akvarieförening

Kommentera

Ancistrus, skäggmunsmal.

Länk

Kommentera

Det är vad som man väl kan kalla "vanlig" Ancistrus. Ancistrus är ett släkte av mer eller mindre vanliga arter. Den i handeln vanligast förekommande, och billigaste, är den som mest brukar kallas bara Ancistrus, och den tros vara en korsning av olika Ancistrusarter.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

Kommentera

Ok. Tack för svaret.
          Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

Kommentera

Sparar...
          X