Stingrocka modell XXXXXXL

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Stingrocka modell XXXXXXL

    Undrar om denna sötvattensrocka är för stor för mitt 3.000 liter akvarium - nåja kanske lite för stor
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • erikthur
    • March 2004
    • 9953

    #2
    Det hade jag inte den blekaste aning om - inget man skulle vilja möta på en simtur precis - inte för att jag tror man simma där dom finns förståss
    Killies is a lifetime passion

    Kommentar

    • Ken Olofsson
      • November 2006
      • 8014

      #3
      titta där....en anledning till att uppgradera nanokaret med ett par tusen liter till
      Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
      Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Man blir förvånad och funderar över om det hela är ett skämt eller inte - men uppenbarligen inte för sidan ligger ju på National Geographics hemsida och de är ju seriösa (i alla fall jämfört med de flesta andra hemsidor).
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Christer5

          #5
          Hoppas att den klarade sig efter frisläppandet

          Kommentar

          • stefanr72
            • November 2010
            • 1026

            #6
            Jag känner flera som fiskat efter dessa bjässar, så nog finns de alltid

            Kommentar

            • ettfettbranamn
              • December 2010
              • 3424

              #7
              mekong-stingrocka http://www.biogang.net/upload_img/bi...y-157259-3.jpg (Dasyatis laosensis).. inga konstigheter om den väger 500 pannor.. dock inte potamotrygon utan mer släkt med de havslevande stingrockorna.. finns dock ett monster i sydamerika också som heter potamotrygon brachyura.. http://www.myfishing.ru/records/rec1.jpg

              sinnessjuka fiskar, tack och lov (för oss som har rockor) håller sig de flesta i vettigare storlek..
              Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

              Normaliseringsprocessen..
              (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

              Kommentar

              • Faltaren
                • July 2005
                • 1453

                #8
                Sv: Stingrocka modell XXXXXXL

                Finns ett avsnitt av river monsters där han fiskar upp två stycken. Den ena drar två båtar med 8 pers i. Så stark är den...

                Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
                http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2174459

                Kommentar

                • Auratusen
                  • March 2010
                  • 874

                  #9
                  Har sett en hel del program där de fiskat efter dessa monster. Jag skulle nog inte vilja utsätta mig för sådant slit

                  Kommentar

                  Arbetssätt...