Gissa priset!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #16
    För min del är det nog mest ekonomin som är problemet.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Diozz88
      • September 2011
      • 341

      #17
      Ursprungligen postat av Shepard
      För min del är det nog mest ekonomin som är problemet.
      Ja det lär inte bli en jättebillig resa precis, men du får väll spara ett tag sen kanske det blir så att din ekonomiska bild förändras och du inte vet vart du ska stoppa alla pengar [emoji14]
      Jag själv gruvar mig för alla utlägg som kommer här inom den närmsta tiden... :/ Måste nämligen köpa en ny bil.. Å min sambos bil har börjat strula nå jävulskt så vi behöver nog två bilar mycket snart... Sen ska det tapetseras om i hall och kök och badrummet ska rivas ut och byggas ut... när jag blundar ser jag eurosedlar brinna....... 😖😖😖😖 å vi planerar en resa till Puerto Rico i två veckor i november/december..... Tror jag ska börja odla matfisk i akvariumet. ....

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Ursprungligen postat av Diozz88
        Ja det lär inte bli en jättebillig resa precis, men du får väll spara ett tag sen kanske det blir så att din ekonomiska bild förändras och du inte vet vart du ska stoppa alla pengar [emoji14]
        Jag själv gruvar mig för alla utlägg som kommer här inom den närmsta tiden... :/ Måste nämligen köpa en ny bil.. Å min sambos bil har börjat strula nå jävulskt så vi behöver nog två bilar mycket snart... Sen ska det tapetseras om i hall och kök och badrummet ska rivas ut och byggas ut... när jag blundar ser jag eurosedlar brinna.......  å vi planerar en resa till Puerto Rico i två veckor i november/december..... Tror jag ska börja odla matfisk i akvariumet. ....
        Köp en Toyota, då slipper ni krångel Har inte så mycket utgifter, men inte mycket inkomst heller
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        Arbetssätt...