Ursprungligen postat av Paatsu
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Räkig fakta...
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Paatsu Visa inläggJag skulle inte våga testa nåt annat än Seachem prime då det är bevisat att det funkar. Om du läser räkbeskrivningen på zoopet så rekommenderar Kjell också Prime.
http://www.zoopet.com/index.php?opti...409&Itemid=210
EDIT:Akvarielagret säljer Prime, annars har jag iaf köpt mitt på akvarieshop.se
ElizaHobbyakvarist med 250L akvarium..
Plus 5 st till 190L, 152L, 48L, 45L & 20L
Kommentera
-
Oj gör du..
Ursprungligen postat av Jessa Visa inläggJag använder Aquatan till mina räkor och det går alldeles utmärkt.Hobbyakvarist med 250L akvarium..
Plus 5 st till 190L, 152L, 48L, 45L & 20L
Kommentera
-
såg idag i en butik en räka som de kallade för "pinocchio-räka". Vad jag har läst mig till här i tråden är det samma som rödnosad räka. Men denna räkan hade inte någon röd nos vad jag kunde se (har sett rödnosad räka tidigare) utan den var mer brun/grå och kroppen hade en mycket ljus blå/grön nyans (mycket mycket ljus)... är det verkligen samma räka?
Vad brukar priset på dessa räkor ligga?
Kommentera
-
Jag skaffade 4 st Pinochhio räkor för ett tag sen, och jag undrar om dom är svåra att få ungar på? Köpte även 5 st körsbärsräkor och 3 st Crysal red räkor, men dom vet jag är lätta att odla, men den först nämde är jag osäker på.
Dock så ser man dom väldigt sällan, är detta normalt? Det finns gott om gömställen i karet.
Det finns även lite fiskar i karet.
Guppy
Kakaduciklid och agazzi (Båda apistogramma? Borde väl inte vara någon vara?
Platy
Pansarmalar.
Tacksan för svar!
MVH/Freddan
Kommentera
Kommentera