Ghost-shrimp

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • MrZander
    • February 2015
    • 13

    Ghost-shrimp

    Såg att jag lyckats få dessa att föröka sig i vanligt sällskapsakvarium, hade små minisar lite var stans vid en rot. Någon annan som lyckas få dessa att föröka sig och har några tips?
    I butiken sade man att dessa inte skulle kunna föröka sig i vanligt akvarium då de vill ha lite saltare vatten för att fortplanta sig...
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Antar att det 'är någon form av glasräka och det finns ju en del variationer inom gruppen. Så sök på artens namn
    Lite allmän info om glasräkor hittar du längst ner på denna Zoopetsida
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • MrZander
      • February 2015
      • 13

      #3
      Tackar, vilken otroligt bra sida med svar och fina foton. Det du inte vet kan inte vara värt att veta...

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Ursprungligen postat av MrZander
        Tackar, vilken otroligt bra sida med svar och fina foton. Det du inte vet kan inte vara värt att veta...
        Tack för det - men glasräkor har jag ingen större erfarenhet av även om jag har haft dom några gånger.
        Hittade lite mer info här och här
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        Arbetssätt...