Var köper ni era räkor?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #16
    Visserligen, men köper du 30 amano från en affär så är det troligt att affären får beställa in dessa. Är det en affärsman så tar han inte fullpris för dessa, då han inte ens behöver ta ur räkorna från påsen. Men det är jag det.
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • blaze1337
      • July 2014
      • 646

      #17
      Ursprungligen postat av ansjo
      Visserligen, men köper du 30 amano från en affär så är det troligt att affären får beställa in dessa. Är det en affärsman så tar han inte fullpris för dessa, då han inte ens behöver ta ur räkorna från påsen. Men det är jag det.
      bra ide faktiskt han verkar tycka om mig då jag handlar där någon gång varje vecka ska fråga vad han tar st pris ifall jag köper en 30 st ^^

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        #18
        Ursprungligen postat av ansjo
        Visserligen, men köper du 30 amano från en affär så är det troligt att affären får beställa in dessa. Är det en affärsman så tar han inte fullpris för dessa, då han inte ens behöver ta ur räkorna från påsen. Men det är jag det.
        .

        Får nog ta ett liten snack med min "granne" ang. priset. Vet inte exakt om han är en "riktig" affärsman eller inte.
        Jag har inte så mycket koll på räkpriser numer, men tycker ni att priset är för högt, så är det nog så .

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • blaze1337
          • July 2014
          • 646

          #19
          Ursprungligen postat av Inger H
          .

          Får nog ta ett liten snack med min "granne" ang. priset. Vet inte exakt om han är en "riktig" affärsman eller inte.
          Jag har inte så mycket koll på räkpriser numer, men tycker ni att priset är för högt, så är det nog så .

          //Inger
          nejnej som sagt lägsta jag hittat är 30 , har sett högre , men tänkte vill ha lägre än det då jag vill ha en stor grupp

          Kommentar

          • Rebah
            • January 2012
            • 410

            #20
            30kr för amano tycker jag låter billigt, har för mig mina kostade 59kr/st, dock med "mängdrabatt". Var visserligen 5-6 år sedan nu, men de är ju fortfarande lite småkrångliga att odla Tror deras "vanliga" körsbär låg på runt 25-29kr, fast med rabatt vid flera då. Nu när min butik är borta så blir det dock redbee, vilket la blir ungefär samma pris ändå pga frakt. Men det kan det allt vara värt, imho
            "The trees move... do you not see it?"

            Kommentar

            Arbetssätt...