Chrystal Red och dvärgciklider?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lindjonas
    • July 2009
    • 43

    Chrystal Red och dvärgciklider?

    Hej!

    Har ett 112 liters sällskapskar i dag. Ett gäng Chrystal Red.

    De har bosatt sig i ena hörnet av akvariet. Troligvis för de känner sig lite skrämda av andra fiskar. Eller vad tror ni?

    Min fundering är.

    Funderar på att skaffa tex Bolivians Fjärilsciklid, eller annan dvärgciklid. Men tror ni att de käkar upp mina små Chrystal red?

    Funderar starkt på att lägga ner gurami projektet.

    MVH

    Jonas
    Blogger är ett bloggpubliceringsverktyg från Google som gör att du enkelt kan dela dina tankar med världen. Med Blogger är det enkelt att lägga upp text, bilder och video på din personliga blogg eller på din teamblogg.
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    Svårt att dra några slutsatser, men körsbärsräkor klarade sig bra och förökade sig tillsammans med Apistogramma borelli och Pelvicachromis taeniatus här.
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • patdah
      • November 2007
      • 659

      #3
      Mina Apistogramma cacatuoides älskar räkor... och dom blir riktigt pigga då jag släpper ner ett gäng crystal red eller körsbärsräkor till dom... lördagsgodis som håller dom pigga och glada.
      /Patrik

      I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.

      Kommentar

      Arbetssätt...