Gibbiceps fråga

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawifisken
    • August 2008
    • 969

    Gibbiceps fråga

    skinnet på en av mina gibbiceps ser ut att ha någon konstig "slämmig" hinna som håller på att lossna. Vad kan detta vara? Eller är det bara så att dom byter skinn? kanske en dum idé men jag har inte en aning. Hoppas på att någon annan kan veta vad det är.
    Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89
  • malawifisken
    • August 2008
    • 969

    #2
    ingen alls som varit med om detta o kan svara på vad det kan vara/bero på?
    Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

    Kommentar

    • Guest

      #3
      Nja, slemmig vettefan, har aldrig varit me om att mina gibbisar "byter skinn"

      Kommentar

      • macke_fisk
        • December 2005
        • 4442

        #4
        beter sig din gibbiceps konstigt? Kan vara att den har fått någon infektion som gör att benplattorna ser slämmiga ut :/
        MVH macke_fisk

        Kommentar

        • malawifisken
          • August 2008
          • 969

          #5
          Ursprungligen postat av macke_fisk
          beter sig din gibbiceps konstigt? Kan vara att den har fått någon infektion som gör att benplattorna ser slämmiga ut :/

          nej då dom beter sig som vanligt. alltså det hänger typ en slemmhinna efter han när han simmar. Fattar inte vad fan det kan vara, men det har iallafall blivit mindre nu
          Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

          Kommentar

          Arbetssätt...