Fet knorrmal

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawifisken
    • August 2008
    • 969

    Fet knorrmal

    Ser ju inte denna kabrat så ofta direkt, men nu idag va han framme och till min förvåning så va han "smäll fet". Tror ni att han bara har ätit väldigt mycket eller kan han vara sjuk eller ha förstoppning eller nått liknande?
    Bifogade filer
    Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Jag har själv fyra prickiga knorrmalar (Agamyxis pectinifrons), varav en säkert är över 10 år. De är också ganska runda då och då, och de kan nog äta en del, men de rundaste är nog helt enkelt honor.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • malawifisken
      • August 2008
      • 969

      #3
      okej, jag har bara denna knorren och han/hon är sjukt fet. Klicka upp kortet så att det blir större så ser du nog lite bättre om det kan hjälpa
      Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Tja, jag tror det är en fet och frisk hona
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • malawifisken
          • August 2008
          • 969

          #5
          okej ja jag får väl håppas på det då. För fet det är den iallafall det e en sak som gudarna ska veta...
          Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Äter den och verkar frisk i övrigt så är det nog ingen fara. Den ser utfärgad och frisk ut på bilden.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • malawifisken
              • August 2008
              • 969

              #7
              som sagt så ser jag inte den så ofta, typ första gången på en månad, så jag vet ju inte alls om den äter som den ska eller ser frisk ut. Min visst, när jag såg den idag så såg den ju frisk ut, förutom att den knappt kunde ta sig fram pga att magen va ivägen... jag har lite funderingar på att lägga den i ett annat kar o gå på lite diet ett tag, kan det vara en idé eller ska jag bara låte den va? Måste ju mata rätt så bra i det karet pga att det går 3st gibbiceps (50cm, 35cm och 30cm stora)
              Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

              Kommentar

              Arbetssätt...