Vändmal bråk eller kärlek?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Embla79
    • February 2017
    • 87

    Vändmal bråk eller kärlek?

    Är detta ett vanligt bråk mellan mina Synodontis nigriventris? Eller är det kärlek som börjar med bråk? Jag misstänker att det är vanligt gruff eftersom de ofta gruffar lite, men detta har jag aldrig sett förr. Oavsett vilket så är de ju oerhört söta!

    Hoppas jag lyckades klistra in videon. Och ber om ursäkt för min okunnighet, de kanske är samma kön
    Senast redigerad av Embla79; 20 February 2018, 20:35.
  • Embla79
    • February 2017
    • 87

    #2
    Men vad f-n!? Går inte att ändra inlägget. Länken är fel och jag vill ta bort den.

    Kommentar

    • Embla79
      • February 2017
      • 87

      #3
      Om ni undrar så la jag in en googlesökning i länken eftersom det inte gick att bara ta bort den gamla länken. Iaf så knuffades de huvud mot huvud och dansade lite sida mot sida. Hela tiden upp och ner.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #4
        Låter som slagsmål
        Är de lika stora och har samma kroppsform är de förmodligen av samma kön. Honor tenderar att vara större och rundare än hanar.
        Synodontis är vanligtvis ganska tjuriga mot art/släktfränder, men nigriventris påstås vara mer sällskapliga, och har väl odlats, om jag minns rätt.
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Embla79
          • February 2017
          • 87

          #5
          De är rätt lika i storlek. En är ljushyllt och en mörkare. Båda är lika runda om magen, som golfbollar. Är väl kanske två honor då. Attans att jag inte lyckades bifoga filmen.

          Kommentar

          Arbetssätt...