vilken sort kan detta vara ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tanteva
    • September 2015
    • 1399

    vilken sort kan detta vara ?

    jag har försökt titta och leta men då denna har ljusa toppar på spetsarna av stjärtfenan och lite oregelbunden i färgen så hittar jag inte, skäggmal kom jag fram till men då stämde inte färgen...denna har ganska nyss blitt isläppt så den har ju inte färgat ut än...

  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Jag tycker nog att det ser ut som en vanlig Ancistrus sp. Det är ju en hybrid och kan vara tämligen variabel.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • tanteva
      • September 2015
      • 1399

      #3
      tydligen så skall den inte bli så mycket större.... men dom har så stora huven =) fina ljusa toppar på stjärtfenan i vart fall =)

      Kommentar

      • KJE
        • August 2013
        • 1066

        #4
        Jag tror också på Ancistrus, hade en hane som såg exakt likadan ut förra gången jag hade akvarium och den köptes som Ancistrus
        Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

        Kommentar

        • tanteva
          • September 2015
          • 1399

          #5
          en skäggmuns mal i vart fall ... men färgen stämmer inte så det är ju nån korsning... då den har lusa toppar på svansen.... =) va bra då är det en som inte blir så stor... vart lite orolig ett tag =D även honan har ju några skäggstrån... men han var ju super fin =D passar med cikliden med =D

          Kommentar

          Arbetssätt...