Ovanliga malar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Hellsson
    • January 2010
    • 840

    #61
    Snor tråden lite Är på jakt efter L264 om det är någon som har eller vet vart jag kan hitta?

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #62
      Ursprungligen postat av Hellsson
      Snor tråden lite Är på jakt efter L264 om det är någon som har eller vet vart jag kan hitta?
      Grossisten Imazo brukar ha dessa hemma. Annars får ni åka med ner till Tyskland och Hannover, där ett av besöken troligen blir hos en riktig nice källarlokal som iaf hade dessa hemma förra gången!
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Hellsson
        • January 2010
        • 840

        #63
        Ursprungligen postat av ansjo
        Grossisten Imazo brukar ha dessa hemma. Annars får ni åka med ner till Tyskland och Hannover, där ett av besöken troligen blir hos en riktig nice källarlokal som iaf hade dessa hemma förra gången!
        Tack Anders =) Skall genast kolla vidare på detta =)

        Kommentar

        • Hellsson
          • January 2010
          • 840

          #64
          Ursprungligen postat av ansjo
          Grossisten Imazo brukar ha dessa hemma. Annars får ni åka med ner till Tyskland och Hannover, där ett av besöken troligen blir hos en riktig nice källarlokal som iaf hade dessa hemma förra gången!
          Är det inte en resa planerad? Har för mig du nämnde något om det!? Vart hittar jag info isf?

          Kommentar

          • ciklidtok
            • March 2005
            • 1466

            #65
            Har en Synodontis schall...han är runt 20 år gammal....ville ha fler men finns inte att få tag på.....närmaste jag kom var en S. Nigriventis.
            720L SA-/CA. Övriga
            375L Biotop, skalarer
            275L Malawi
            240L Blandat


            Kommentar

            • fremar
              • August 2003
              • 1287

              #66
              Ursprungligen postat av Hellsson
              Snor tråden lite Är på jakt efter L264 om det är någon som har eller vet vart jag kan hitta?
              Om du orkar åka en bit så har han http://akvaforum.no/rubrikk.cfm?id=56335 närmare än tyskland iaf. är lite sugen på att köpa L046 av han, men då ska jag lyckas fånga och bli av med 2 gibbiceps först
              Senast redigerad av fremar; 30 November 2010, 10:54.

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48147

                #67
                Ursprungligen postat av Hellsson
                Är det inte en resa planerad? Har för mig du nämnde något om det!? Vart hittar jag info isf?
                Jodå resan till Hannover är redan planerad och finns med i kalendern på första sidan och man kan också anmäla sig i Zoopetklubbvästtråden där lite info också finns med. Man kan ju där också fråga om det är något du undrar över.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Hellsson
                  • January 2010
                  • 840

                  #68
                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Jodå resan till Hannover är redan planerad och finns med i kalendern på första sidan och man kan också anmäla sig i Zoopetklubbvästtråden där lite info också finns med. Man kan ju där också fråga om det är något du undrar över.
                  Aha toppen Kjell :-) skall läsa mer efter jobbet ;-)

                  Kommentar

                  Arbetssätt...