gibiceps

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • conyds
    • June 2015
    • 12

    gibiceps

    jag hade en gibiceps som jag var tvungen att ta bort idag ca:15 cm lång och 2,5 år gammal det var ett riktigt praktex ed fina stora fenor den åt bra och var pigg men för ca: 1 vecka sedan upptäckte jag en vit böld på vänster sida strax under ryggfenan och idag ett likadant sår på motsatt sida och bägge ögonen var grågrumliga och det såg ut som om dom höll på a ploppa ut ur huvudet så den fick gå till dom sälla vet någon vad den kan ha råkat ut för ?
  • Erison
    • April 2015
    • 19

    #2
    Jag hade en fin gibiceps som jag med tyvärr fick ta bort. Så förstår hur tråkigt det är. Jag kom dock öer en bra sida för att identifera sjukdomar.
    Jag delar gärna med mig av den. Kanske kan den ge dig ett svar. Det är jlb s egna sjukdoms ''identiferare ''

    Do you have ill fish and you don’t know what disease it is and how to treat it? Here you can diagnose diseases using photos or identification keys and you can find out where they come from and how to treat them. By showing you over 500 photos to identify and cure fish diseases, we enable you to find a diagnosis and solution.

    Kommentar

    Arbetssätt...