Någon som vet vad detta är för mal?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Modestyblaze
    • November 2013
    • 8

    Någon som vet vad detta är för mal?

    jag har en mörk mal med två längre "spröt" fram på nosen och tre-fyra "grankvistliknande" spröt under hakan eller vad det nu heter på fiskar den är väl ca 13cm lång med två ryggfenor efter varandra. Jag har bild på den men är precis ny här på zoopet och förstod inte om man kunde posta bilder i forumet? Mvh Louise!
  • pikachu

    • December 2007
    • 1189

    #2
    Om man inte är Gold-medlem så måste man lägga upp bilden på en annan sida och skicka länken till bilden på den sidan.

    Den jag spontant kommer att tänka på är den här http://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=61&SOK=1.

    MVH//Patrik
    PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

    Kommentar

    • Modestyblaze
      • November 2013
      • 8

      #3
      Ursprungligen postat av pikachu
      Om man inte är Gold-medlem så måste man lägga upp bilden på en annan sida och skicka länken till bilden på den sidan.

      Den jag spontant kommer att tänka på är den här http://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=61&SOK=1.

      MVH//Patrik

      Okej, den är väldigt lik fast utan prickar. Kan jag bifoga bild i din profil? Och tack!

      Kommentar

      • pikachu

        • December 2007
        • 1189

        #4
        Tror inte att du kan det tyvärr. :/
        PS: Du är även välkommen att skicka ett privat meddelande i min inkorg om du undrar över något..

        Kommentar

        • Modestyblaze
          • November 2013
          • 8

          #5
          Okej

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Nå'n Synodontis kanske?

            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Modestyblaze
              • November 2013
              • 8

              #7
              Ursprungligen postat av Animaniac

              Men ja!!!! Äntlugen!! 🙏 tack så himla!

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #8
                Ursprungligen postat av Modestyblaze
                Men ja!!!! Äntlugen!!  tack så himla!
                Hehe, varsågod. Det finns ju en hel del arter, men den ser ut precis så? Du kan lägga upp en bild på nå'n annan sida, och länka till den.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • Modestyblaze
                  • November 2013
                  • 8

                  #9
                  Ursprungligen postat av Animaniac
                  Hehe, varsågod. Det finns ju en hel del arter, men den ser ut precis så? Du kan lägga upp en bild på nå'n annan sida, och länka till den.

                  Ja ja alltså den är större och lite mörkare, vad för sida typ?🙈
                  vet man nåt ungefärligt pris på firren?

                  Kommentar

                  Arbetssätt...