Frågor angående silverhajmal!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #16
    Ja, men de blir större, och inte lika stimlevande, hanarna kan bråka en del.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • freddan_gbg
      • December 2011
      • 297

      #17
      Mitt senaste inköp var 3 styck blå ciklider... riktigt trevlig fisk!

      Önska jag hade blir mer plats på mina 60kvm... hade velat starta ett Rio 240 till med malawi... får se vad som ryker först... soffan datorn eller tv:n

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Jag har ett blåciklidpar med yngel nu, i mitt Juwel Lido 120 Köpta på Herkules.

        Tja, TV:n skulle jag säga, men då kan man ju inte spela, se på film, eller kolla på Animal Planet
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • freddan_gbg
          • December 2011
          • 297

          #19
          Ett alternativ är ju att skicka ut tjejen så kan man ju göra vad man vill ;D

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #20
            Om man har en tjej ja Drömmen vore ju att träffa en tjej som delar intresset.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • freddan_gbg
              • December 2011
              • 297

              #21
              min dam tycker de är kul och fint att kolla på men hon har ju inget direkt intresse :P men har man tur så :P

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #22
                Hehe, tja, man har tur om man träffar nå´n alls, som det känns. Men men... Fick en bunt eklöv av en snäll person, och där gillar alla malarna att böka runt Men det skulle nog ge lite fel vattenvärden för silverhajsmalarna.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                Arbetssätt...