Vad är detta för malar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Erik Åhlander
    • January 2006
    • 1881

    #16
    Det är möjligt att det stämmer, och jag är ute och cyklar, men jag skulle ändå vilja se hur ryggfenan ser ut på den mindre.

    Kommentar

    • S0ul

      #17
      Den mindre är tyvärr död.

      Kommentar

      • Amanit
        • December 2010
        • 45

        #18
        Ursprungligen postat av S0ul
        Bilderna behöver inte vara på samma mal, men dom är av samma sort så de ska ju inte spela någon roll. Den första bilden är taget för någon månad sedan, båda har blivit betydligt mörkare. Vad beror de på? Ålder? Foder?
        Hur vet du att det är samma art om du inte vet vilken art du skickade på första bilden? Hur kan de båda ha blivit mörkare om den ena är död??

        Kommentar

        • S0ul

          #19
          Ursprungligen postat av Amanit
          Hur vet du att det är samma art om du inte vet vilken art du skickade på första bilden? Hur kan de båda ha blivit mörkare om den ena är död??
          Jag vet att det är samma art för jag köpte dom samtidigt som ett par i zooaffären och enligt dom var det samma art. Båda har blivit mörkare och den ena dog nu i veckan.

          Kommentar

          • Azur
            • March 2003
            • 12946

            #20
            Du behöver inte ta något fler foto. Räkna bara fenstrålarna i ryggfenan: är de 10 eller fler har du en gibbiceps, är de 9 eller färre... ja då behöver vi fler bilder.
            Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

            Kommentar

            Arbetssätt...