Ancistrus dolichopterus, hane och hona?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #46
    Här är några bilder på ett av ynglen (som numer inte är ett yngel längre), och det är flera gånger så stort som de ungefär lika gamla albinoancistrusungarna som går i samma kar. Ursäkta de fula tofsalgerna på rutan Under stenen ligger en Corydoras sterbai och lurar.
    Bifogade filer
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Anki L
      • August 2011
      • 606

      #47
      Hur går det med ynglen? fler på G?
      350 l

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #48
        Ursprungligen postat av Anki L
        Hur går det med ynglen? fler på G?
        Inte vad jag har sett, men det är å andra sidan svårt att se nå´t i de karen där de vuxna går Men idag har jag rensat lite växter i dem, så nu kanske det går att se om där finns fler.

        De "yngel" som går i 112-literskaret (varav den ena är på bilderna ovan) lever och mår bra
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #49
          Flyttade ju två av dem (L183/1 whatever) till 100-literskaret, och såg förut att det satt tre yngel på rutan Så nu har de lekt även i det karet.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Majkie88
            • August 2012
            • 215

            #50
            Fick ett mail på att du hade svarat,, men ser ingen ny post i tråden.

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              #51
              Några av de nya ynglen.
              Bifogade filer
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #52
                L183-yngel...
                Bifogade filer
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                Arbetssätt...