"Aldrig" still...Bild på mal

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Auratusen
    • March 2010
    • 874

    #16
    Ursprungligen postat av pontulf
    Jag matar aldrig mina malar, den ska ju äta upp algerna i akvariumet!
    även fast det är algätare måste de stödmatas, om ine hela karet är täckt med alger. Det var ett tag jag inte matade min ancistrushona på 9 cm på några veckor under medicinering och jag hittade henne död sedan. hon hade svultit ihjäl.

    Så malar bör stödmatas.

    Kommentar

    • robidobban
      • March 2009
      • 652

      #17
      Ursprungligen postat av VisualDarkness
      Min vill tyvärr inte växa och håller sig till sn lilla storlek, hoppas det går bättre för dig!

      hur stort kar har du? jag har hört att visa malar växer långsamare i ett litet akvarium än i ett stort,fast vad vet jag :P
      Senast redigerad av robidobban; 10 May 2010, 19:20.

      Kommentar

      • VisualDarkness
        • February 2010
        • 7417

        #18
        Ursprungligen postat av robidobban
        hur stort kar har du? jag har hört att visa malar växer långsamare i ett litet akvarium än i ett stort,fast vad vet jag :P
        Nja, det tror jag inte på även fast det var 180l min mors pleco gick i (inköpt innan jag ens flyttat hem igen). Det var dock sjuk och dog nyligen.
        180l Sällskap:
        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
        60l Asien:
        http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

        Kommentar

        • robidobban
          • March 2009
          • 652

          #19
          min pleco går i ett 180L fast min växer ganska bra ändå,men jag tycker att den var frame mer när den gick i mit 80L nu siter den bara under en sten hela dagarna och näterna me. nån som vet varför??

          Kommentar

          • Porre94
            • January 2010
            • 52

            #20


            har en likadan som bara ligger på dagarna kan komma från å äta lite gurka när ja inte är i rummet vi kan byta om du vill har ungefär 29 grader

            Kommentar

            Arbetssätt...