Fjäril - Kön?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #16
    Jämför med dessa:

    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Olfi
      • January 2007
      • 174

      #17
      Ursprungligen postat av Micke_A
      Säger egentligen inte mig så mycket

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Tja, du ser ju i alla fall hur en hane och en hona kan se ut
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Olfi
          • January 2007
          • 174

          #19
          Nu har jag skaffat en hona, och det verkar som om den jag hade faktiskt var en hane!!

          Fast kanske inte en så bra hane, den har hela tiden varit väldigt färglös, nu när honan kom så fick han lite teckning men nu såg jag att han är blek igen... Skulle ju vilja ha nån som är lite snyggare faktiskt! Honan är ju klart snyggare än vad han är.

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #20
            Ursprungligen postat av Olfi
            Nu har jag skaffat en hona, och det verkar som om den jag hade faktiskt var en hane!!

            Fast kanske inte en så bra hane, den har hela tiden varit väldigt färglös, nu när honan kom så fick han lite teckning men nu såg jag att han är blek igen... Skulle ju vilja ha nån som är lite snyggare faktiskt! Honan är ju klart snyggare än vad han är.
            Ja, han ser lite blek och mager ut.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • sme_h
              • November 2003
              • 625

              #21
              Har du varmt 28C kanske och matar med frysfoder (artemia, vita mygg, cyklops) eller levande foder några veckor så färgar han nog ut. Mina vildfångade var också bleka men är nu bland det färggrannaste även om det varierar från timme till timme, lek, bråk mm
              1125 Liter SA med Discus, Bolivianska Fjärilar, olika Apistogramma, Rödmunstetror, Corydoras och otocinclus
              http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=1853349

              Kommentar

              • Olfi
                • January 2007
                • 174

                #22
                Okej, ska försöka med det... Honan är så himla fin i jämförelse.
                Skiljer det mellan olika "stammar" hur dom ser ut?
                Jag har sett att om man går i olika affärer så kan fjärilarna ha lite skiftande färger och nyanser, vissa bättre än andra.

                Kommentar

                Arbetssätt...