Flaggciklid vs Scalare?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Klas Bengtsson

    • March 2007
    • 424

    Flaggciklid vs Scalare?

    Min själv har 1 par colombianska flaggciklid egregius ihop med 2 par guldscalare ihop.? Här gick det bra men bli större ???
    Jag undrar om den min colombianska flaggciklid egregius ska blir 12 cm ?? Såg vanligt Flaggciklid andra 20 cm finns många olika på Flaggciklid andra ?? Såg den .. Colombianska flaggciklid egregius är snälla?? Såg andra lite nästan lika ciklider äter mjuk växter?? Vet stora Flaggciklid Festaium 20 cm värre större o äter mest ??? Min 325 liter hela Sydamerika fiskar även tetror . Pansarmalar o malar .. Köpte den 1 par colombianska flaggciklid egregius från akvariumstugan I tvååker.
    Vill veta om Flaggciklid ut andra finns många 5 eller 6 flaggciklid arter olika sätt från 9 cm till 20 cm och har sett den större Flaggciklid är kraftig 20 cm nån festaium?? Är min colombianska flaggciklid egregius inte samma den ???
    Bifogade filer
    Senast redigerad av Klas Bengtsson; 22 March 2023, 00:11.
  • Klas Bengtsson

    • March 2007
    • 424

    #2
    Foto med hela akvarium 325 fusion avstabil.
    Bifogade filer

    Kommentar

    • Klas Bengtsson

      • March 2007
      • 424

      #3
      Är något som veta om den om Flaggciklid ciklider??
      Bifogade filer

      Kommentar

      • stefanr72
        • November 2010
        • 1022

        #4
        www.ciklid.org säger 10cm och zoopet 14cm, så lite spridda uppgifter. Men den ska åtminstone vara betydligt mindre än Festivus.

        Kommentar

        • Klas Bengtsson

          • March 2007
          • 424

          #5
          Ursprungligen postat av stefanr72
          www.ciklid.org säger 10cm och zoopet 14cm, så lite spridda uppgifter. Men den ska åtminstone vara betydligt mindre än Festivus.
          Hur skillnad på det ? Konstigt dom handnamn om Flaggciklid olika på den . Vad är min ut Flaggciklid? Är colombianska flaggciklid egregius?? Måste dom skriver fel på om olika Flaggciklid?? Är intresserad att veta om den...

          Kommentar

          • Klas Bengtsson

            • March 2007
            • 424

            #6
            Visa bilder
            Bifogade filer

            Kommentar

            • Klas Bengtsson

              • March 2007
              • 424

              #7
              Visa ut bild . Är min höger övre??
              Bifogade filer

              Kommentar

              Arbetssätt...