Apistogramma Panduro

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #16
    Ska nog inte vara några problem De verkade inte alltför svårlekta, och ynglen var hyfsat lätta att föda upp, även om alla inte klarade sig.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Mu(sic)
      • March 2012
      • 2305

      #17
      Låter bra det

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        #18
        Släng i lite eklöv, om du inte redan har det
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Mu(sic)
          • March 2012
          • 2305

          #19
          Eklöv, småkvistar och alkottar har jag i och igår kokade jag lite alkottar och hällde i alltihopa i karet. Det fina är att jag har hittat en massa al en bit härifrån så jag kan samla Ek är ju ovanligt här. Men jag hörde att lönn också går bra och det finns det ju gott om

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #20
            Ok, låter som en bra soppa Måste faktiskt säga att panduro tillhör en av mina favoriter när det gäller Apistogramma. Inte för att jag har så vansinnigt stor erfarenhet av släktet, men gillar att är lite mer parbildande än många andra arter i släktet, och att de verkar hyfsat lätta att föda upp.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Mu(sic)
              • March 2012
              • 2305

              #21
              Ursprungligen postat av Shepard
              Ok, låter som en bra soppa Måste faktiskt säga att panduro tillhör en av mina favoriter när det gäller Apistogramma. Inte för att jag har så vansinnigt stor erfarenhet av släktet, men gillar att är lite mer parbildande än många andra arter i släktet, och att de verkar hyfsat lätta att föda upp.
              Jag tycker faktiskt att det är mer intressant att sätta mej in i hur dessa fiskar vill ha det och hur man håller dom än övriga fiskar som jag har. Det blir nog mer ciklidinriktat här fram över

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                #22
                Ursprungligen postat av Mu(sic)

                Jag tycker faktiskt att det är mer intressant att sätta mej in i hur dessa fiskar vill ha det och hur man håller dom än övriga fiskar som jag har. Det blir nog mer ciklidinriktat här fram över
                Mer ciklidinriktat, så som det ska vara alltså Här är det mest ciklider, malar, och tetror, med några få undantag.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                Arbetssätt...