agressiv hona mot hona

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pontus_98
    • July 2016
    • 41

    agressiv hona mot hona

    har 2 stycken firefish ciklider båda är honor men min fråga är dom slåss hur kan jag göra för att dom ska sluta? vad ska jag göra just nu har jag flyttat över den agressiva till ett mindre akvarium några tips?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Du behöver tala om hur stort akvariet är, hur många gömställen det finns, hur många fire fish du har och könen på dessa, vilket andra fiskar du har?
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Pontus_98
      • July 2016
      • 41

      #3
      Akvariumet är runt 400liter, cirka 30 firrar, runt 10-15 gömställen , har 4 firefish i stora kön är inte hundra på om det är 3 honor en hane eller något annat inte hemma just nu sedan kan inte namnet på alla ciklider i karet men men ja släppte i den ens i morse och då slutade den gå till attack men nu är det den som blev attackerad som ger igen men kan kolla upp sedan va det är för sorter men vet att ja har 4 firefish 10 golden, sen 2 st hel blåa med gula fenor , sen 4 ljusblåa med mörkblåa ränder sedan ca 10 brunfläckiga om det säger dig något

      Kommentar

      Arbetssätt...