Borleyi Redfin

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Larre91
    • June 2011
    • 3

    Borleyi Redfin

    Tjena, Köpte En hane och två honor igår... Men jag tycker inte hanen äter något och så vill han bara gömma sig hela tiden.... sen så är alla på ena sidan av akvariet med munnen rätt emot glasrutan...?
    Eller detta kanske blir bättre efter några dagar? när dom får vant sig vid akvariet?
    Varför?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Fiskar är ofta skygga den första tiden. Sedan kan det också bero på många andra faktorer som vilka andra fiskar det finns i akvariet, hur det är inrett etc.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Larre91
      • June 2011
      • 3

      #3
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Fiskar är ofta skygga den första tiden. Sedan kan det också bero på många andra faktorer som vilka andra fiskar det finns i akvariet, hur det är inrett etc.

      okej Jag har grå Back to nature bakrund ljus sand och ljusa stenar sen har jag bara tre redfin i där :P två honor och en hane sen har jag massa yngel i ett annat akvarium

      Härligt att jag fick yngel med i en hona jag köpte

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Ursprungligen postat av Larre91
        okej Jag har grå Back to nature bakrund ljus sand och ljusa stenar sen har jag bara tre redfin i där :P två honor och en hane sen har jag massa yngel i ett annat akvarium

        Härligt att jag fick yngel med i en hona jag köpte
        Är det få fiskar i ett akvarium så är malawina skyggare, ett ljust akvarium gör dom också skyggare.
        Lycka till med ynglen
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Larre91
          • June 2011
          • 3

          #5
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Är det få fiskar i ett akvarium så är malawina skyggare, ett ljust akvarium gör dom också skyggare.
          Lycka till med ynglen
          tack du tack du

          Kommentar

          Arbetssätt...