Vad sysslar mina blå botior med?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • polysperma
    • January 2007
    • 550

    Vad sysslar mina blå botior med?

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

    kass kvalitet, ryckte första bästa kamera för att filma.
    Det höllt på ca 30min sen en paus för att samma 2 ska fortsätta....
    Fyndade min favo botia i går, vart 3 st alla 10cm+
    Fick sen höra att det fanns 2 till på 10+ som gömt sig så dom hämtar jag på måndag
    Det här är helt klart vildhästarnas vild häst i fiskform och klår praktbotior med hästlängder.
    Hela natten har dom röjt botten i mitt kar och hundratalet sandsnäckor har gått ner i deras magar *R.I.P på dom typ*
    Men så började min fattso (som jag nästan är hundra på är en hona) Och mesen (som troligen är en hanne.) att härja på det sätt jag försökt filma.
    Vad jag inte fick med är hur dessa 2 riktigt slingrar sig runt varandra.
    http://www.loaches.com/species-index...otakia-modesta info för den som är nyfiken
    Även den bästa akvarist kan fela
  • solis
    • July 2008
    • 5064

    #2
    Jag vet inte heller vad dom håller på med, jag har undrat detsamma med mina praktbotior för ibland simmar dom ihop som siamesiska tvillingar, man kan inte se något mellanrum mellan dom och det kvittade hur fort dom simmade så satt dom ihop.
    Men någon gång har jag t.o.m sett en av dom att göra det på en gul algätare(vet ej vad dom heter på riktigt) men den tyckte nog inte det var så mysigt. Det ser ut som om dom myser ihop.
    Har också 2 blåbotior men ser dom knapp för dom vill bara vara i grottan. Kommer ut när jag matar dom.
    Vet du hur man ser skillnad på hanor och honor?
    Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
    1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
    100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
    56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

    Kommentar

    Arbetssätt...