Tigerbotior med teleport?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DAHLBERG
    • September 2008
    • 1598

    Tigerbotior med teleport?

    Köpte nyligen två Syncrossus berdmorei (bild) och de är helt borta, alltså jag menar inte bara kurragömma utan "poff" bara. Jag blev osäker på om jag verkligen släppt i dem, var tvungen att tänka efter ordentligt Jag har inget annat djur i akvariet så de är nog inte uppätna. Brukar de gömma sig så förbaskat? Gräver de ner sig? Hade jag velat ha en genomskinlig fisk som inte syns så bra hade jag nog köpt en glasmal, haha bara att vänta ett tag tills de blir hungriga... Annars får jag ta på mig cyklopet och hoppa i med metspöt.
    DAHLBERGS AKVARIER - BLOGG
    750 liter paludarium - T. microlepis, T. biocellatus, P. leucomystax
    540 liter kulfisk - T. lineatus
    120 liter salt - Koraller och fisk
  • Johanski
    • February 2007
    • 3044

    #2
    Ha lite tålamod. Sätt i en snus (En näve jord funkar också) och sitt framför akvariet, sen är det bara vänta, och vänta, och vänta (Tji fick du va)

    De finns där, tro mig. När jag skulle byta från mitt 350 till 540 och tog ut ALLA botior så hittade jag likt förbannat en när jag kom hem från akvarieaffären igen De är otroligt duktiga på att trycka in sig i skrevor som man inte visste fanns. Sen är de duktiga grävare också.

    Edit:

    Ojfan, den var över en månad gammal. Trodde den bara var ett par dagar gammal. Sorry

    Kommentar

    Arbetssätt...