Slöjstjärts-foder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ami
    • March 2002
    • 294

    Slöjstjärts-foder

    Hej.Jag vill fråga ngn."riktig kunnig";Jag har slöjstjärtar i ett akvarium hemma.Har 23,5gr.i karet.Har köpt en liters -burk med Tera Min huvudfoder.Har sökt i forumet om foder kontra protein o.s.v.Får jag nu slänga min burk(jag har ingen annan som ätr detta.Har mkt.malar corydoras-arter o ancistrus (i ett annat kar),men har redan massor av "maltabletter" till dem redan.
    Senast redigerad av ami; 11 August 2008, 19:26. Anledning: hittat det mesta om slöjstjärtsfoder
  • Kramfors
    • January 2003
    • 7265

    #2
    Ursprungligen postat av ami
    Hej.Jag vill fråga ngn."riktig kunnig";Jag har slöjstjärtar i ett akvarium hemma.Har 23,5gr.i karet.Har köpt en liters -burk med Tera Min huvudfoder.Har sökt i forumet om foder kontra protein o.s.v.Får jag nu slänga min burk(jag har ingen annan som ätr detta.Har mkt.malar corydoras-arter o ancistrus (i ett annat kar),men har redan massor av "maltabletter" till dem redan.
    Är det flingfoder blöt det först för att minska risken att de får luft i tarmen..
    Det finns små pellets för Guldfisk och Koi.
    http://www.kramforskoi.com/

    Kommentar

    • ami
      • March 2002
      • 294

      #3
      Ursprungligen postat av ami
      Hej.Jag vill fråga ngn."riktig kunnig";Jag har slöjstjärtar i ett akvarium hemma.Har 23,5gr.i karet.Har köpt en liters -burk med Tera Min huvudfoder.Har sökt i forumet om foder kontra protein o.s.v.Får jag nu slänga min burk(jag har ingen annan som ätr detta.Har mkt.malar corydoras-arter o ancistrus (i ett annat kar),men har redan massor av "maltabletter" till dem redan.
      okey.har redan hittat svar.

      Kommentar

      Arbetssätt...