Färgskillnad på Kuhlii ??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ibanez
    • July 2006
    • 853

    #16
    Ursprungligen postat av Tamarind
    Om Nina tröttner på ålarna så utmanar jag dej Ibanez på... eh... något jag vinner... Vill ha en röd!!!

    PS: Vilket vapen föredrar du i en eventuell duell? Guitar Hero? Korsord månntro?

    haha.. sådana banala utmaningar.. här e det pistolduell, tornerspel och ölhävartävlingar som gäller..

    och nina.. vi skiter i om du "skall ha kvar dem" för vinnaren kommer o hämntar den när som helt..
    Era fiskar ger jag mina till frukost..

    Kommentar

    • Nina82
      • January 2008
      • 6610

      #17
      Ursprungligen postat av Ibanez
      haha.. sådana banala utmaningar.. här e det pistolduell, tornerspel och ölhävartävlingar som gäller..

      och nina.. vi skiter i om du "skall ha kvar dem" för vinnaren kommer o hämntar den när som helt..



      Ni offrar er att köra från dalarna till Skåne för en sketen ål..

      Detta borde verkligen vara med i tråden "Du vet att du är akvarist när....."

      Du vet att du är akvarist när du ställer upp i ölhävarduell för att få köra till Skåne och hämta en Kuhliiål
      12L 12L 24L 24L 24L 24L
      38L 54L 54L 63L 450L

      Kommentar

      • Tamarind
        • February 2008
        • 482

        #18
        Något OT...:

        Ursprungligen postat av Ibanez
        haha.. sådana banala utmaningar.. här e det pistolduell, tornerspel och ölhävartävlingar som gäller..

        och nina.. vi skiter i om du "skall ha kvar dem" för vinnaren kommer o hämntar den när som helt..
        Bra talat! Jag är inte helt kass på luftgevär och lerduveskytte, övriga våldsamma tävlingar är jag nog för feg för... Vi får se om jag dyker upp när jag har tränat tornerspel!

        MuAHAHAAA!!!

        Kommentar

        • Ahlqvist
          • January 2008
          • 661

          #19
          Blir det ölhävartävling ställer jag upp och försvarar vår fisk!

          Här är två foto från när vi precis fått igång karet efter att vi fått hem det. Och våra kuhlii fick för första gången känna på finkorning sand och det var uppskattat! De hade bara gått i engelsk sjösten tidigare vilket känns trist. Men nu har de det bra

          *edit* Ser kanske inte finkornigt ut, men det är 0.8-1.2 rådasand */edit*
          Bifogade filer

          "
          So Long, and Thanks for All the Fish
          "
          Douglas Adams
          Spana in NVSA's Webbsida!

          Kommentar

          • Tamarind
            • February 2008
            • 482

            #20
            Fiiina!!!

            Kommentar

            Arbetssätt...